Przyszłe pojazdy powinny nie używać kół a anty grawitacji i zasilane wysokim napięciem zmiennym z ogniwa fuzyjnego. Pojazdy na kołach elektryczne nie będą mieć takiego zasięgu jak anty grawitacyjne używające kuł i zasilane bateriami. Baterie to droga technologia co powoduje jak się zepsują 80% wartości pojazdu. Zaś ogniwo fuzyjne to wartość 1% pojazdu. Nie ma tu takich dużych kosztów w recyklingu jak z bateriami. Do fuzji wystarczy tylko ksenon, hel, wodór by ją inicjować a dodatkowo wspomagać pracę syntezy może przetwornica wirowa. Pojazdy anty grawitacyjne nie robią hałasu i nie ma oporu tarcia kół bo ich nie mają a i nie trzeba naprawiać ulicy mogą też wyżej jak 30 cm wzbić się w powietrze. Takie pojazdy są oszczędniejsze i proste w budowie jak się dobrze zaprojektuje to raczej nigdy się nie psują. Przyszłość do 2045 roku należy do anty grawitacji nie kół i łopat. Obecna technologia to produkcja maden in china tania prosta klasyczna oklepana do tego celowo wadliwa.
Światło można manipulować jak i utwardzać co efektem jest pole siłowe lub dowolne kształty z pola siłowego. Taki pierścień składał by się z układów kwantowych i kwantowej SI. Manipulowanie światłem to poznanie zasad holografii i opracowania ekranów 3D holograficznych. Światło można utwardzać i manipulować tak by zamienić je w dowolny obiekt. Jest to możliwe. Fizyka pozwala na to. Klasycznie zakaz ten wprowadzi kościół. Ten pierścień to układ elektroniczny jest to bardziej możliwe od drewna HP bo trzyma się klimatów cyberpunk. Pierścień czy długopis z replikatorem materii jest swego rodzaju takim przedmiotem jak pałka magiczna w rękach maga ale tu w rękach rasy technologicznej. HP drewniane to idea ze snów średniowiecza zaś pierścień zielonej latarni to idea nowego nurtu. Fizyka pozwala na wszystko. Tyle że HP nie jest tak spektakularne jak pierścień zielonej latarni operujący prawami optyki i holografii z utwardzeniem światła tworzeniem z pola siłowego kształtów. Większość fizyków to t...
Komentarze
Prześlij komentarz